Vulva: Στα εγκαίνια του Rinama CustomMade λίγο πριν το Πάσχα

http://vulvablog.blogspot.gr/2015/04/vulva-rinama-custommade.html

Το Σάββατο 04/04/2015, δύο μέρες πριν από την Μ. Εβδομάδα, επισκεφθή-
καμε κατόπιν πρόσκλησης (για την οποία ευχαριστούμε πολύ) τα εγκαίνια του νέου καταστήματος της δημιουργού χειροποιήτων κοσμημάτων και άλλων ειδών (επίπλων και διακοσμητικών αντικειμένων), Rinama, με ονομασία Rinama CustomMade.





Η έδρα του; Οδός Δημοκρίτου 8 στο Κολωνάκι. Οι τιμές του; Για όποιον/α προκαταληφθεί από την εντύπωση πως η τοποθεσία "Κολωνάκι" σημαίνει και υψηλές ή απλησίαστες τιμές, θα διαψευσθεί, όπως και εμείς. Οι τιμές των χειροποίητων ειδών της Rinama είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ χαμηλές. Για την ακρίβεια, ο μέσος όρος τιμών που συναντήσαμε ήταν από 10 έως 50 ευρώ, αναλόγως με το αντικείμενο και το είδος κατασκευής.




Αφού λύσαμε εξαρχής το οικονομικό ζήτημα, ας περάσουμε το δημιουργικό. Μπαίνοντας στο κατάστημα, δεν αργείς να αντιληφθείς πως εκεί θα φιλοξενούνται και, τι άλλο; Οι δημιουργίες της σχεδιάστριας μόδας Athina Korda. H Rinama έχει συνεργαστεί για δύο τουλάχιστον συνεχείς σεζόν στα fashion shows της Athina Korda. Γνωρίστηκαν σε bazaar, στα οποία συμμετείχαν και οι δύο, όπως μου είπε η ίδια η Rinama. Η συνεργασία τους συνεχίστηκε όχι απλώς σε επαγγελματικό, αλλά σε δημιουργικό και πάνω απ' όλα φιλικό επίπεδο. Το καταλαβαίνει κανείς, με το που τις βλέπει μαζί. Συγκεκριμένα, για τον συνδυασμό των ενδυμάτων της Αθηνάς με τα κοσμήματά της, η Rinama μου είπε: "Τα πρώτα κοσμήματα, τα διάλεξε με βάση τα ρούχα της η Αθηνά. Τα επόμενα σχεδιάστηκαν επάνω στα ρούχα. Πήγα δηλαδή στο ατελιέ, είδα τα ρούχα και επάνω σε αυτά σχεδίασα". Η Αθηνά ήταν φυσικά εκεί, στα εγκαίνια. Πώς θα μπορούσε άλλωστε να λείπει, αφού ήταν εκεί... τα ρούχα της;




Η Athina Korda μαζί με την Rinama.


Εν μέσω του κόσμου που πηγαινοερχόταν και ήθελε φυσικά να χαιρετήσει, να ευχηθεί και να μιλήσει στην Rinama, "καταφέραμε" να πούμε και δυο πράγματα για την ίδια την Rinama (Μαρίνα Θωμοπούλου) και την σταδιοδρομία της. "Είμαι απόφοιτη του Τμήματος Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτιρίων του ΤΕΙ Πάτρας. Με σχέδιο δηλαδή ήταν σχετικές οι σπουδές μου. Επειδή είδα ότι σε αυτόν τον τομέα δεν γινόταν κάτι..." "Με κάποια θέση εργασίας;" την ρωτάω συμπληρωματικά. "Ναι", μου απαντά, "επειδή έτσι δεν γινόταν κάτι, άρχισα τις κατασκευές".


Όση ώρα μιλούσαμε, ήταν δίπλα στην Rinama ο Δημήτρης, ο σύντροφός της, τον οποίο μόλις μου είχε συστήσει. Ο Δημήτρης είναι κατασκευαστής μουσικών οργάνων και αποφάσισε να συστεγάσει το εργαστήριό του με το κατάστημα της Rinama. Σε αυτό οδηγείσαι από μια συρόμενη πόρτα, που εκείνο το βράδυ ήταν ανοικτή, και συναντάς μία οθόνη plasma με πληροφορίες για το εργαστήριο, ένα φιλόξενο καθιστικό και τον πάγκο εργασίας του Δημήτρη. Όταν τον ρώτησα για τον χώρο και πώς είναι τα πράγματα σε αυτή την δουλειά, μου είπε: "Τα πράγματα πάνε καλά, καθώς ένα όργανο δεν χρειάζεται μόνο κατασκευή αλλά και συντήρηση, οπότε κάπως έτσι διαμορφώνεται η πελατεία από ανθρώπους που σε εμπιστεύονται και για την συντήρηση των οργάνων τους."

Ο πάγκος εργασίας του εργαστηρίου μουσικών οργάνων Haursen 's Guitar Workshop.

Ο τοίχος με τα εργαλεία του Haursen 's Guitar Workshop.
Ο Δημήτρης, εκτός από σύντροφος και συστεγαζόμενος επαγγελματίας, είναι και ο ανεπίσημος
βοηθός της Rinama στην κατασκευή των επίπλων της. "Χωρίς βοήθεια δεν γίνεται", μου είπαν και οι δύο. Βοηθός της δεν είναι όμως μόνο ο Δημήτρης αλλά και η μητέρα της Rinama, για την οποία μου μίλησε με αφορμή την λαμπάδα που αγόρασα. Την ώρα που της την έδειχνα λέγοντάς της "δεν μπόρεσα να αντισταθώ" και περιμένοντας στο ταμείο, μου είπε την ιστορία της: "Λέω σήμερα στην μαμά μου, που με βοηθάει σε πολλές κατασκευές, τις λαμπάδες για παράδειγμα μαζί τις δέσαμε, της λέω 'πάρε και κάτι από το παιδικό δωμάτιο να βάλουμε στις λαμπάδες.' Και μου έφερε αυτές τις κηρομπογιές." Αυτές οι κηρομπογιές, δεμένες επάνω σε μια χειροποίητη λαμπάδα που μύριζε υπέροχα και είχε χαραγμένα επάνω της μικρά καραβάκια και άλλα σχέδια που φωτίστηκαν από τη φλόγα του κεριού, διακόσμησαν την λαμπάδα που με συντρόφευσε φέτος στην Ανάσταση.














Δεν μένει κάτι άλλο παρά να ευχηθώ: 

Καλές δουλειές, Rinama μου! Εύχομαι να μην μπορέσουν να αντισταθούν στις δημιουργίες σου και άλλοι, άλλοι, άλλοι, πολλοί σαν και εμένα! Που απ' ότι είδα εκείνο το βράδυ, είναι ήδη πολλοί!

Η Rinama.




 
Δημήτρη, καλή συνέχεια και κάθε επιτυχία στο εργαστήριο και γενικότερα στη δουλειά σου, που με τόσο μεράκι και φροντίδα κάνεις! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου